BIHAĆ…Mljekara Meggle nastavlja sa svojim dobrim poslovnim rezultatima i u ovoj godini. Kemal Hrnjić, direktor mljekare Meggle je kazao da su jako ponosni jer njihovi proizvodi svakodnevno dobijaju priznanja za kvalitet, što ih motiviše da i dalje rade na razvoju i unaprjeđenju istih. -Ove godine smo učestvovali na međunarodnom sajmu Agra u Sloveniji u okviru kojeg smo dali devet naših proizvoda na analizu kvaliteta. Ponosni smo na naše rezultate jer je svih devet proizvoda dobilo zlatne medalje, a od toga je pet proizvoda dobilo tzv. velike zlatne medalje, kazao je Hrnjić.
Riječ je o najprodavanijim Meggle proizvodima na tržištu BiH i regije. Meggle ima stabilnu prodaju i rast i ove godine. Permanentno investiraju u svoju mljekaru i proizvodne procese, obnavljaju opremu, mašine i postrojenja. Kako situacija trenutno izgleda, Hrnjić kaže da će i u ovoj godini zabilježiti dobre poslovne rezultate. Kada je otkup mlijeka u pitanju Meggle ga vrši od partnera i farmera sa područja cijele BiH i on je jako stabilan, potvrdio je on.
Ono što je novo kada je u pitanju mljekara Meggle jeste da u nastavku svog razvoja planiraju izbaciti nekoliko novih proizvoda. -Još uvijek nemam zvaničnih noviteta. Trenutno pripremamo jednu novu liniju proizvoda u kategoriji namaza i maslaca, tako da ćemo u narednom periodu o tome tržištu dati više informacija, rekao je Hrnjić.
Kao i do sada kompanije Meggle će se potruditi da tržištu ponudi najbolje proizvode od domaćih sirovina, svakako da će sajmovi biti jedan od načina promocije istih. -Ono što mi trenutno radimo kada je promocija naših proizvoda u pitanju jeste učešće na sajmovima u zemljama regije kao što je Slovenija ali i zemlje EU ali i dalje ostajemo na sajmovima u našoj zemlji, govori Hrnjić.
Na pitanje da li druge zemlje prepoznaju kvalitet proizvoda iz naše zemlje, Hrnjić kaže da je to još uvijek vrlo malo i neprimjetno, jer nemamo puno snaga da proizvode predstavimo na uređenim i velikim tržištima EU. Ono što je sigurno jeste da oni svakodnevno rade na unaprjeđenju svojih proizvoda kako kvalitet ne bi odudarao od proizvoda koji su već zastupljeni na drugim tržištima. -Mi još uvijek jako stidljivo ulazimo na trgovačke police zemalja EU. Neprestano ulaganje je svakako dobar korak da se taj proces ubrza, ali jasno je da će on biti dug i težak, kazao je Hrnjić.
Svoje proizvode mljekara Meggle predstavila je i na 17. međunarodnom sajmu ekologije „EKOBIS 2019“. (PKUSK-a)