BOSANSKA KRUPA – Načelniku Općine Bosanska Krupa Arminu Halitoviću jučer je u Budvi na Regionalnom kongresu, u prisustvu visokih zvanica iz BiH, Hrvatske, Srbije, Makedonije i Crne Gore, po drugi put uručen BFC certifikat (Business Friendly Certification). Ovo prestižno uvjerenje Bosanska Krupa je dobila 2016. godine. Dvije godine od tada morala je pristupiti recertifikaciji što je uspješno izvršila, te potvrdila da ima povoljno poslovno okruženje.

Na osnovu Odluke Regionalnog savjeta BFC mreže a nakon finalne ocjene Verifikacione komisije, Općina Bosanska Krupa je ostala nosilac prestižnog BFC certifikata. U procesu recertifikacije, Bosanska Krupa je ostvarila 87,33 od maksimalnih 100 poena.

Općini Bosanska Krupa BFC certifikat prvi put je uručen u Podgorici, u maju 2016. godine, čime je i zvanično postala 4-ta po redu jedinica lokalne samouprave u FBiH koja je nosilac ovog važnog i priznatog uvjerenja. Nakon dvije godine od dobijanja certifikata Bosanska Krupa je pristupila recertifikaciji i uspješno prošla proces, ispunila sve uslove programa i zadržala certifikat. Time je potvrdila strateško opredjeljenje za unapređenje poslovnog ambijenta, privlačenje investicija i ubrzan razvoj ekonomije kroz kontinuiranu provjeru, unapređenje i održivost uspostavljenih procedura.

Prošli smo proces recertifikacije jer smo željeli potvrditi da spadamo u red naprednih lokalnih zajednica u državi, zbog postojećih i budućih investitora zadržati status općine sa povoljnim poslovnim okruženjem. U ovom procesu smo poboljšali ono što nije bilo idealno i uspostavili još bolje mehanizme. Sve je to rezultat rada i truda lokalne zajednice, uposlenika organa uprave, mojih saradnika i ja im ovom prilikom čestitam. Ovo smatram uspjehom svih nas. Danas sam sretan i ponosan jer predstavljajući Bosansku Krupu stojim u redu najboljih, kazao je načelnik Armin Halitović.

Program certifikacije gradova i općina sa povoljnim poslovnim okruženjem u jugoistočnoj Evropi u skladu sa standardom BFC SEE Edicije III, podrazumijeva deset kriterija koji se odnose na: strateško planiranje, funkcionalnu kancelariju za lokalni ekonomski razvoj, javno-privatni dijalog, funkcionalan sistem izdavanja građevinskih dozvola, analitičku osnovu za podršku lokalnoj zajednici, aktivnosti na promociji ulaganja, predvidivost troškova i odgovorno upravljanje finansijama, praćenje dinamike lokalnog tržišta rada i aktivan odnos prema utvrđenom stanju i potrebama, podršku razvoju poduzetništva te adekvatnu infrastrukturu i pouzdane komunalne usluge. Samir TULIĆ