BIHAĆ –  U Bihaću je održana redovna Skupština Turističkog klastera Una koji je osnovan u okviru provođenja regionalnog projekta „Zaštićena područja za prirodu i ljude“. Na Skupštini je usvojen izvještaj o aktivnostima klastera u proteklih devet mjeseci i predstavljen okvirni plan rada za sljedeću godinu. Posebna pažnja posvećena je prezentaciji vizualnog identiteta destinacije s posebnnim osvrtom na grafička riješenja specifičnih oblika turističke ponude autora Ahmeda Ibrahimpašića. -Ovo je samo dio aktivnosti koje će pridonijeti izgradnji identiteta destinacije, boljoj promociji, podizanju kvalitete usluge i jačanju konkurentnosti sektora turizma. Kreiranjem vizualnog identiteta destinacije i samog klastera započeli smo proces jačanja imidža i prepoznatljivosti. Cilj nam je da proizvodi i usluge sa oznakom UNASANA ispunjavaju sve kriterije održivog poslovanja u zaštićenom području da bi bili što prepoznatljiviji i svojom kvalitetom jedinstveni u regiji, istaknula je Zrinka Delić iz WWF Adrije, voditeljica projekta „Zaštićena područja za prirodu i ljude“. -Osmišljavajući ovaj logotip uzeli smo u obzir sva obilježja područja poput planina, slapova i kulturnog nasljeđa. Zadatak nam je bio razviti cijelu priču tj. osim glavnog logotipa/labela osmisliti i tzv. sublabels kao što su  smještaj, gastronomija, avantura, kulturno nasljeđe i dr. Sam naziv oznake „UNASANA“ izabran je jer kao riječ ima jedinstveno značenje, potrebnu melodičnost i predstavalja glavna obilježja ove turističke regije, rekao je autor Ahmed Ibrahimpašić.   „Zaštićena područja za prirodu i ljude – terenski projekat Una“, koji je dio spomenutog regionalnog projekta koji financira švedska agencija za međunarodni razvoj i suradnju Sida a provodi WWF, za cilj ima osigurati uvjete za ekonomsko jačanje ovog područja pokretanjem novih ili proširenjem postojećih djelatnosti, kao i uspostaviti eko tržnice te plasirati proizvode iz Parka unutar turističke ponude, brendirati ih i standardizirati. -Želimo uključiti što više novih članova u rad klastera, radit ćemo i na jačoj promociji i prezentirati se i predstavljati  na sajmovima, kreirati nove turističke pakete koje ćemo plasirati turističkim agencijama u zemlji i u regiji. Osim navedenog u narednoj godini WWF će podržati klaster i nizom radionica i treninga u svrhu poboljšanja gastro ponude i poboljšanja načina prezentiranja te ponude, zaključila je Delić. Esad ŠABANAGIĆ