BIHAĆ – Centar za razvoj ideja „Poligon“ upriličio je u Bihaću peti dvodnevni Festival kreativnih komunikacija „Kreativna republika“ tokom kojeg su kroz panele i predavanja, prisutnima ponuđena nova kreativna rješenja za stvarne poslovne probleme, razmjenu poslovnih iskustava i primjere dobre prakse s novim trendovima iz svijeta oglašavanja i marketinga.Novi brendovi

Predavači na festivalu su bila brojna zvučna imena  kreativne  industrije u regiji a cilj festivala je promovirati i razviti kreativnu industriju, ali i širiti ideju poslovanja. Teme ovogodišnjeg festivala bile su novi brendovi, kako su neki mali postali poznati  zahvaljujući dobrim strategijama, kreativnost u malim mjestima i svjetski uspjesi  kreativaca iz malih sredina. -Drugi put sam na „Kreativnoj republici“. Prvi put sam bila u okviru panela o spajanju mladih poduzetnika i dizajnera a ovaj put sam prikazala presjek radova Studija „Mireldi“ od perioda kada smo počeli u namjeri da mladim studentima dizajna i uopće mladim početnicima u dizajnu kažem kako postoji mogućnost da se neke stvari dovedu na viši stadij i da se od dizajna može živjeti, raditi i stvarati, kaže Imelda Ramović, grafička dizajnerica iz Zagreba. Dodaje kako Studio „Mireldi“ surađuje s mladim dizajnerima, animatorima i fotografima i tako nastoje okupiti mlade snage oko sebe. -Smatramo da je za naš razvoj bitno da uvijek ima nekakva druga i svježija perspektiva ovog posla. Uvijek bi preporučila mladim ljudima da ako vide neki Studio ili firmu koja im je zanimljiva da pošalju svoj portofolio, da se jave. U najgorem slučaju im neko neće odgovoriti, ali onda nisu ništa ni izgubili, a uglavnom, mogu dobiti puno, poručila je Ramović.  Komunikacijska industrija

Jedna od predavača na „Kreativnoj republici“ bila je i Maja Čulig iz marketinga Addiko grupe. Čulig je govorila o procesu repozicioniranja i rebrendiranja jedne banke na našim tržištima. -Drago mi je da smo mogli podijeliti iskustva klijenata i agencije koja je bila skupa s nama. Zadovoljstvo mi je da možemo podijeliti iskustva, slušati zanimljiva predavanja. Mislim da su ovakvi iventi koji pomažu razvoju industrije i mladim talentima da vide što i na koji način se radi, kazala je Čulig. Bihaćka kreativna Republika se rodila kao odgovor na potrebu da se komunikacijska industrija približi lokalnoj zajednici i privredi, a izrasla je u projekat mapiranja Bihaća kao centra kreativne industrije u Bosni i Hercegovini. Samim tim od izuzetnog je značaja u promociji visokog turističkog potencijala, grada Bihaća i države Bosne i Hercegovine. Samir TULIĆ