Brend i tradicija
Dug je i mukotrpan put do stvaranja tradicije i brenda na bilo kom polju, pa tako i u sferi organizacije sajma. Taj mukotrpni put kroz proteklih 13 godina prošao je i Međunarodni ekološki sajam, na tom putu, zajedno sa sajmom EKOBIS su naši stalni izlagači. Oni su općenito prepoznali svoj interes na ovakvoj sajamskoj priredbi, te se svake godine pojavljuju, dajući svojim nastupima svaki put nešto drugačije, inovativnije, nešto što će biti tema razgovora i poslije sajma. Ovaj put navešćemo jedan dio njih, a u tu grupu svakako spadaju Meggle mljekara Bihać, Bihaćka pivovara Bihać, Austrotherm BH Bihać, BH Telecom Sarajevo, Medena Virovitica, MIX Orašje, Unsko-sanske šume Bosanska Krupa, NP Una Bihać, Turistička zajednica USK-a te mnogi drugi. Kako u ovom izlagačkom djelu tako i u djelu maloprodaje „nemoguće“ je sajam zamisliti bez Lenatexa iz Velike Kladuše, ali i onog iz Srbca, BS Kobre Bosanska Otoka, Pčekarstva Bašagić Cazin, LJekobilje Orhideja Bihać, Slatke tajne Brčko, Slatke varoši Gračanica i mnogih drugih. Svi su oni potvrdili svoje učešće na ovogodišnjem sajmu i umnogome će doprinjeti njegovoj uspješnoj realizaciji. Sve ovo naravno, prepoznaju i posjetioci, što je prošle godine rezultiralo najvećom posjetom do sada, a nerjetki su oni koji su posjećivali sajam i uživali u njegovim sadržajima svaki dan. Uvjereni smo da će tako biti i ove godine. E. Š.