SONY DSC

Bogatiji za novostečeno znanje iz strateškog upravljanja markom

BIHAĆ – Studenti marketing menadžmenta Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Bihaću poslušali su gostujuće predavanje stručnjaka iz prakse Nermina Nine Kasupovića koji ih je poučio brendiranju kroz praktične primjere iz domaće prakse. Studenti su iskazali poseban interes za ovo predavanje jer će im stečena znanja uveliko pomoći, kada nakon studija pronađu posao u struci.

Značaj brendiranja

S ciljem povezivanja marketinške teorije i prakse, u okviru predmeta „Strateško upravljanje markom“, pod vodstvom profesorice Arnele Nanić i studenata završne godine smjera marketing-menadžment realizira se projekt pod nazivom „Brend up to the stars“. Cilj projekta je naglasiti ulogu i značaj brendiranja kroz praktične primjere iz domaće prakse. -Studente sam upoznao kako mi preživljavamo, opstajemo na tržištu koje je malo i zahtjevno jer nije dovoljno edukovano u smislu brendiranja proizvoda i usluga, ali kako odavde možemo raditi za inozemno tržište, kaže Nermin Nino Kaupović, kreativni direktor marketinške agencije „NDM“ u Bihaću. Studenti su iskazali poseban interes za ovo predavanje jer će im stečena znanja uveliko pomoći, kada nakon studija pronađu posao u struci. -Svakako da je svaki vid praktične nastave i sticanja takvog iskustva dobra stvar za nas da i pored teorije možemo povezati marketinšku teoriju i praksu, i to je ono što nam zapravo i fali na fakultetu općenito, tako da je ovo dobra mogućnost za sve studente, naročito nas koji studiramo marketing i koji sutra trebamo izaći na tržište rada i da radimo u toj struci, kaže Dženana Mušanović, studentica četvrte godine smjera marketing-menadžment. Njen kolega Adnan Kantarević, student treće godine Ekonomskog fakulteta, kaže kako su ovakva predavanja iznimno korisna za sve studente, posebno one koji odaberu marketinški smjer jer mnogo toga mogu naučiti, pogotovo od vrlo iskusnog predavača kao što je Nermin Kasupović.

Educirati privrednike

-Za one studente koji još nisu odabrali smjer marketinga, ovo bi ih trebalo potaknuti da odaberu ovaj smjer i da se u njemu mogu dalje usavršavati, smatra Kantarević. Tokom predavanja je istaknuto kako je iznimno važno educirati privrednike da im je brendiranje neophodno kako bi opstali na tržištu. Konkurencija iz regije doslovno ih uništava jer je brendirana i klijenti je prepoznaju, zaključio je Kasupović. Poseban značaj ovoga projekta ogleda se u mogućnosti volontiranja najboljih studenata u marketinškoj agenciji uz mentorstvo stručne savjete i praktičan rad iz oblasti marketinga. Samir TULIĆ