BIHAĆ – S ciljem zaštite domaće proizvodnje, promocije i kupovine bosanskohercegovačkih proizvoda, Radio-televizija Unsko-sanskog kantona (RTV USK-a) već četiri godine realizira projekt „Kupujmo domaće, gradimo Bosnu i Hercegovinu”. U Trgovačkom centru „Bingo” u Bihaću snimljeno je stoto, jubilarno novogodišnje izdanje ove emisije. U stotoj jubilarnoj emisiji „Kupujmo domaće, gradimo Bosnu i Hercegovinu” Televizije Unsko-sanskog kantona snimljeno je u Trgovačkom centru „Bingo” u Bihaću, a koja će biti emitirana u program TV USK-a u nedjelju, 30. decembra, za novogodišnju nagradnu kupovinu takmičile su se porodice Čović iz Cazina i Dedić iz Bihaća a njihov zadatak je bio da kupe domaće proizvode široke potrošnje, ovaj put u vrijednosti 500,00 KM. Pored porodice koja osvoji nagradnu kupovinu, ni druga porodica neće otići kući praznih ruku jer će moći kupiti artikle u vrijednosti 200,00 KM. -Prijavila sam se najviše zbog kupovine naših domaćih iznimno kvalitetnih proizvoda kako bi širili svijest o potrebi kupovine i konzumacije bh. proizvoda jer su oni najbolji, kaže Armina Čović iz Cazina. Radio-televizija Unsko-sanskog kantona već četiri godine i petu godinu zaredom realizira projekt “Kupujmo domaće, gradimo Bosnu i Hercegovinu”.
-Mi smo ponosni na ovaj projekt jer s njim pomjeramo granice i jednostavno je pokrenuo ljude na razmišljanje zašto je bitno kupiti domaći proizvod i šta to ustvari znači za BiH kada građani konzumiraju i kupuju domaće proizvode, kaže Irma Pašić, šefica Marketing-službe JP RTV USK-a Bihać. Novinarka i voditeljica Emina Jodanović od samog je početka u ovom projektu a odnedavno emisiju „Kupujmo domaće gradimo BIH” vodi sa Amirom Smajićem. -Svijest naših građana širom Unsko-sanskog kantona zaista se promijenila i vjerujem da smo mi na to utjecali. Svi građani s kojima se mi družimo zaista kupuju domaće proizvode i znaju prepoznati kod 387, kaže voditeljica Emina Jodanović. Do sad je kroz emisije „Kupujmo domaće, gradimo BiH” prošlo više od pet stotina članova porodica a kupljeni su proizvodi u vrijednosti većoj od 25.000,00 KM. Ovom emisijom pomjerili smo granice u podizanju svijesti i značaju važnosti kupovine domaćih proizvoda, ističu u marketing-službi Radio-televizije Unsko-sanskoga kantona. Samir TULIĆ