Mentorski program: „Žene u nauci ujedinjene za obrazovanje“ osmišljen je s ciljem povezivanja srednjoškolaca i predstavnica različitih akademskih programa kako bi se pružila podrška adolescentima u karijernom odlučivanju, odnosno izboru studija. Polaznici ovog mentorskog programa su se kroz niz susreta sa predstavnicama akademske zajednice imali priliku upoznati sa specifičnostima studiranja i rada u različitim oblastima.
Osim toga, niz povezanih predavanja koja se oslanjaju na spoznaje akademske psihologije, objedinjenih pod naslovom „Studirati da…ali šta“?, ih je nastojao podržati u donošenju odgovornih odluka pri izboru studija. Teme o kojima se razgovaralo su uključivale: Odlučivanje u adolescenciji – zamke i izazovi; Racionalno donošenje odluka; O čemu razmišljati prilikom odlučivanja o studiju, za kojim informacijama tragati, gdje ih pronaći?; Šta je potrebno za uspjeh na studiju?
Uz pretpostavku da je pri kraju školske godine većina maturanata već donijela odluku o svom daljem obrazovanju (odnosno odlučila šta želi studirati), posljedna aktivnost u okviru ovog projekta je usmjerena na podršku maturantima koji će za nekoliko mjeseci postati studenti. Polaznici (maturanti – budući studenti) će imati priliku upoznati se sa nekim psihologijskim spoznajama koje im mogu omogućiti uspješniji početak i put kroz univerzitetsko obrazovanje.
Naziv događaja: Iz škole na fakultet – Priprema za dobar start
Teme: Kako do uspjeha na fakultetu? – Motivacijska uvjerenja uspješnih studenat. Vi ste vlastiti brend. Otkrijte ga! – Ulazak u prostor visokog obrazovanja kao prilika za restart i izgradnju željenog profesionalnog identiteta. Vaša očekivanja i želje vs. očekivanja svih drugih – kako izgraditi pozitivni psihološki ugovor sa fakultetom i nastavnicima već na samom početku studija i osigurati ljepši studentski život? (Press Udruženja)