Novi proizvod kompanije AC Food iz Velike Kladuše, premium kremni namaz od lješnjaka Maza, našao se na policama oko 800 prodajnih mjesta u Bosni i Hercegovini, a uskoro će se prodavati i u nekim od poznatih inostranih trgovinskih lanaca.

Riječ je o nekada dobro poznatom Agrokomercovom proizvodu ali sa unaprijeđenom recepturom. Kako je istakao Edo Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga tim domaćih i internacionalnih eksperata i tehnologa radio je na receptu za Mazu. -Proizvod koji je sada u prodaji je 14-ta verzija namaza koliko je napravljeno u pokušaju da se dobije najbolji okus. Na kraju smo uspjeli napraviti proizvod koji nije sličan najprodavanijim nego je 30 ili 40% bolji od njih, kazao je Numić.

Maza je premium proizvod izrađen od sastojaka vrhunske kvalitete s visokim procentom lješnjaka i bez palminog ulja. Na tržištu će biti dostupan u pakovanjima sa 20% i 30% lješnjaka, te u crunchy verziji sa hrskavim kuglicama žitarica. Maza za razliku od drugih proizvoda iste klase sadrži 30% manje šećera. (PK USK-a)