Obavještavamo Vas da smo puna tri dana bili u blokadi sa internet vezom, bolje reći doživjeli smo sabotažu te stoga nismo bili aktivni zbog čega sa nekim pripremljenim prilozima malo kasnimo. U najkraćem, zatražili smo od svog BH Telecom operatera da nam na otvorenu internet vezu ugradi šifru. Tim povodom u petak je u 10:05 sati u Redakciju došao monter ove kompanije i to uradio, no od tada do ponedjeljka u 11:15 sati Redakcija je bila bez interneta. Isti monter je na poziv došao ponovo u 14:00 sati ali problem nije riješio. U minula tri dana, i danas, zvali smo Sarajevo na telefon 1444 sedam puta ali bezuspješno. U Sarajevu tvrde da je aparat kod nas i da se tu problem rješava te da će oni zvati montere na terenu a monteri tvrde da je problem u Sarajevu. Monter koji je bio u petak dva puta obećao je doći u subotu oko deset sati, iako kako kaže, ne radi. Slagao je i nije došao niti se javio, a zašto bi i dolazio ako već tvrdi da je problem u Sarajevu. Telefonom sam u petak navečer zamolio za pomoć jednog uposlenika u BH Telecomu (zgrada AC) i on je obećao poslati ujutro oko deset sati dežurnog montera ali je i on slagao jer monter nije došao niti se na drugi način javio. Drugi uposlenik tvrdi da je problem u Sarajevu, odnosno u sistemu. Ako je i to tačno, iz Sarajeva tvrde kako kvar mora biti otklonjen unutar 48 sati, a nije bio. Budući da smo u ovom primjeru doživjeli očitu neodgovornost i nepoštovanje pretplatnika BH Telecoma, tokom današnjeg dana smo energičnije ušli u rješavanje problema i riješili ga za pet minuta. Sa doživljenim stepenom neodgovornosti i nezainteresinosti da se jednostavni problem riješi odavno se nismo susreli. Da je bilo volje, kažu poznavaoci ove problematike, problem se mogao riješiti na više načina već u petak. No, znam ja nas… rekao bi jedan naš poznati glumac. Stoga, korisnici interneta u BH Telecomu valja itekako biti obazriv sa ovom najbogatijom i najboljom kompanjom u BiH jer slabo vode računa o svojim korisnicima. EsadS – urednik