Kako se bolje promovirati u kampanji

BIHAĆ – Osnaživanje glasova i kapaciteta kandidatkinja na izbornim listama u BiH 2016. godine kroz edukaciju o internetu i društvenim mrežama bila je tema dvodnevnog treninga koji je održan u organizaciji „Glas žene“. Inače, organizacija „Glas žene“ u partnerstvu sa „One World Platform“ organizovala je dva treninga u Bihaću: 31.07. i 01.08.2016 u hotelu „Paviljon“ sa kandidatkinjama na izbornim listama za Gradsko vijeće Bihać. Političarke u Bosni i Hercegovini se suočavaju sa situacijom u kojoj ne dobivaju prostor u medijima, tako da u večini slučajeva glasači i glasačice nemaju informacije o kandidatkinjama. Digitalne alatke i nove tehnologije uveliko mijenjaju način komuniciranja, a ta dinamika se odražava i na komunikaciju kandidata/kandidatkinja na izbornim listama i njihovih birača kroz tri modula:  a) Upotreba društvenih mreža kao jednog od alata političke kompanje; b) Strategije pravljenja online kampanje; c) Zaštita privatnosti i sigurnost na društvenim mrežama. Kroz navedene modele kandidatkinje su upoznate sa alatom koji je efektivan, brz i besplatan radi promocije njihovih ličnih kampanja u toku predstojećih lokalnih izbora za Gradsko vijeće grada Bihaća. PRESS službaOLYMPUS DIGITAL CAMERA