Izvoz petit-keksa u Irak, a povećane i isporuke na hrvatsko tržište
VELIKA KLADUŠA – Kompanja „AC Food“ u vlasništvu „AS-grupacije“ iz Jelaha-Tešnja, nakon što je prije dva i po mjeseca preuzela neke od proizvodnih pogona velikokladuškog „Agrokomerca“ i pokrenula proizvodnju konditorskih proizvoda, čokolade, supa i začina, otvorila je novo tržište u Iraku, a postojeće u Republici Hrvatskoj, proširila novim Agrokomercovim proizvodima.Izvoz u Irak
U „AC Food-u“ u Velikoj Kladuši su preuzimanjem proizvodnje u „Agrokomercu“ uspjeli dogovoriti posao u Iraku, značajno su povećali svoju prodaju u Republici Hrvatskoj, te intenzivno rade u Makedoniji. Nakon probne isporuke petit-keksa, za poznatog kupca u Iraku planiran je izvoz većih količina, sedmično po jedan kontejner, a tri kontejnera već se spremaju s osamdeset pet hiljada komada ovoga proizvoda. Povećane su isporuke na tržištu susjedne Republike Hrvatske, šest dodatnih šlepera i 350.000 komada najprodavanijeg bosanskohercegovačkog biskvita „Tops“. U odnosu na isti period prošle godine, izvoz na ovom tržštu uvećan je za trideset i tri posto. Uz „Tops“ u Hrvatsku se izvoze još i čajni kolutići, petit i mljeveni keks. -U narednom periodu očekujemo i otvaranje tržišta Albanije i Kosova. Uspjeli smo dogovoriti izvoz petit-keksa u veće tržne centre u području sjevernog Iraka, kojeg proizvodimo po njihovoj recepturi, te za hrvatski Konzum koji je naš strateški kupac u Republici Hrvatskoj a kupio je veće količine svih naših proizvoda. U Sloveniji intenzivno pregovaramo s Merkatorom kako bi se naši proizvodi našli i na njihovom tržištu, kaže Smail Korajlić, direktor kompanije „AC Food“ Velika Kladuša. Povećanje izvoza za 40%
Izvozom na iračko tržište u „AC Food-u“, dodaje Korajlić, mogu razmišljati o daljem jačanju svoje pozcije na tržištima Bliskoga istoka. Osim Hrvatske i Iraka, „AC Food“ izvozi i na tržišta Srbije, Kosova, Crne Gore. Makedonije, Slovenije, Austrije i Sjedinjenih Američkih Država. Premda od početka godine nisu bili u prilici upravljati proizvodnjom i plasmanom, ukupno planirano povećanje izvoza do kraja ove godine trebalo bi se kretati između trideset i četrdeset posto. U planu je dalje širenje izvoza, kako u smislu povećanja broja različitih proizvoda, tako i u pogledu količina. Kupci su izuzetno zadovoljni kvalitetom svega što su do sada izvezli iz pogona „AC Fooda“ u Velikoj Kladuši, naglasio je direktor Smail Korajlić. Samir TULIĆ